Veroorzaakte het Covid19 vaccin de dood van de 13-jarige jongen in Zuid Thailand?

NAKHON SI THAMMARAT:- Een 13-jarige jongen in deze zuidelijke provincie, die geen symptomen van ziekte vertoonde, is 10 dagen na het innemen van zijn eerste dosis van het Pfizer Covid19 vaccin komen te overlijden, zo meldde een Facebook-pagina.

De jongen, khun Narawit Watcharasirin, was altijd een gezond bink geweest en vertoonde geen symptomen van medische problemen, chronische ziekten of allergieën, meldt een Facebook-pagina met de accountnaam Lapaz Cho.

 Op de Facebook-pagina stond dat de jongen op 24 januari zijn eerste vaccindosis nam en de volgende dag medicijnen tegen koorts nam.

Op 25 januari kreeg hij gevoelloosheid in zijn linkerbeen en artsen stelden vast dat dit veroorzaakt werd door het vaccin.  De gevoelloosheid nam op 2 februari toe en hij kon zijn hele lichaam niet meer bewegen.  Hij werd naar een plaatselijk ziekenhuis gebracht en stierf de volgende dag, volgens de Facebook-post.

Zijn crematie heeft gisteren in de Wat Khao Klai plaatsgevonden.

Wees vriendelijk en reageer beleefd op het artikel wat Olleke Bolleke voor u in de media gelezen heeft, wij moedigen toevoeging van uw reactie op deze content aan, maar kijken wel naar taalgebruik. Mocht u een foutje menen te zien of heeft u een tip!, mail uw nieuwsbeer even, hij zal u dankbaar zijn.

Informatie en bron
Illustraties: Facebook
Content: Olleke Bolleke in Zuid-Thailand
Bron: Facebook Lapaz Cho

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Leave the field below empty!