Elektricien met fatale afloop in Chonburi geëlektrocuteerd

CHONBURI:- Een Thaise elektricien werd gisteren geëlektrocuteerd terwijl hij kabels aan het installeren was voor een klant in Chonburi.

Hulpverleners kwamen ter plaatse en ontdekten dat het lichaam van de 47-jarige Montri Somboon nog steeds verbonden was met een elektriciteitspaal dicht bij het huis.  Het kostte de reddingsdienst ongeveer een uur om het lichaam van de overleden man uit de paal te halen.

Volgens Thaise media is er een brandwond gevonden op Montri’s buik.  De elektricien droeg geen veiligheidsuitrusting zoals een helm en handschoenen.  Hij had ook geen schoenen aan.  Een ooggetuige van het incident, de 45-jarige Phonchai Witayapraparat, zegt dat hij in zijn huis aan het ontspannen was toen hij een man om hulp hoorde huilen.  “Ik rende naar buiten en zag dat de man geschokt was.  Ik heb een draad van de transformator verwijderd om de elektrische stroom te onderbreken voordat ik om hulp riep”, zegt Phonchai.

De werkgever van de elektricien, de 52-jarige Naruesirn Dokmaiklee, zegt dat hij Montri meerdere keren had gewaarschuwd voor het dragen van de juiste veiligheidsuitrusting.  Hij voegt eraan toe dat Montri vaak probeerde werk te doen buiten zijn mogelijkheden.  

Khun Naruesirn speculeert dat dit heeft geleid tot de dood van Montri. 

We moedigen toevoeging van uw reactie op deze content aan, maar kijken wel naar taalgebruik.

Informatie en bron
Illustraties: Sawanghet News
Content: Olleke Bolleke in Oost Thailand
Bron: Sawanghet News

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Leave the field below empty!