Dankzij kordaat optreden van de brandweer kon een bioscoop Majoor Cineplex Sukhumvit in Bangkok bespaart blijven

BANGKOK:- Een bioscoop in de wijk Ekkamai in Bangkok is gisterochtend vroeg in brand gevlogen, met vlammen verspreid over de vierde en vijfde verdieping van het theater.  

Het Majoor Cineplex Sukhumvit was gisteren op het moment dat de brand uitbrak rond 04.43 uur gesloten. De brandweer doet onderzoek om de oorzaak van de brand te achterhalen.

Een streetfood-verkoopster  was in de buurt bioscoop zich aan het voorbereiden om haar kraam op te zetten toen ze iets branderigst rook.  De geur werd sterker en ze keek op en zag rook uit een bovenverdieping van het gebouw komen.

Verschillende brandweerwagens werden ter plaatse geroepen.  Ze zagen dat de brand op de vierde verdieping begonnen was en op het punt stond over te slaan naar de derde en vijfde verdieping.  De brandweer spoten met behulp van een cabinekraan water en hadden de brand binnen een uur onder controle.

De brandweer vermoedt dat de brand is ontstaan ​​door een kortsluiting in een winkel op de vierde verdieping, maar doet nog onderzoek.

We moedigen toevoeging van uw reactie op deze content aan, maar kijken wel naar taalgebruik.

Informatie en bron
Illustraties: Fire & Rescue Thailand

Content: Olleke Bolleke in Bangkok
Bron: Fire & Rescue Thailand

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Leave the field below empty!