Bij een brand in een souvenir winkel op de Lan Pho Naklua markt is het hele interieur naar de ratsmodee gegaan

PATTAYA:- Naar verluidt brak er gisteren in de vroege ochtenduren, brand uit op de Lan Pho Naklua-markt in de wijkgemeente Naklua, er werden geen doden of gewonden gemeld.

De brandweer rukte samen uit met de politie en het rampenbeheercentrum van Pattaya,  nadat ze rond 12:16 uur waren gewaarschuwd voor het brand, welke naar verluidt was begonnen in een winkel met gedroogd voedsel en souvenirs genaamd “Rattanaphan” op de markt.

Brandweerlieden haastten zich vervolgens om met water en chemische brandblussers het vuur te bedwingen en er uiteindelijk alleen een rookwolk overbleef. Volgens het eerste onderzoek zou de brand zijn ontstaan ​​vanuit een vacuumsealer in de winkel.  Het grootste deel van het eigendom in de winkel werd naar verluidt beschadigd.

Een lokale getuige, de 55-jarige khun Santi Thongnoi, onthulde dat hij zat te praten met dorpelingen van de Naklua Market-gemeenschap in de buurt toen hij een rookwolk zag opstijgen vanaf de markt.  Ze haastten zich naar de plaats delict en zag dat er brand uit de souvenirwinkel was, waarna onmiddellijk de brandweer gebeld werd.

Op dit moment is de forensische brandweer nog bezig met onderzoek om te kijken of er meer details aan het licht komen.

Wees vriendelijk en reageer beleefd op het artikel wat Olleke Bolleke voor u vertaald heeft, wij moedigen toevoeging van uw reactie op deze content aan, maar kijken wel naar taalgebruik. Mocht u een foutje menen te zien of heeft u een tip!, mail uw nieuwsbeer even, hij zal u dankbaar zijn.

Informatie en bron
Illustraties: Pattaya News 
Content: Olleke Bolleke in Oost Thailand
Bron: Pattaya News 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Leave the field below empty!