Appartement in de wijk Din Daeng van Bangkok in vlammen opgegaan, twee vrijwillige agenten raakte lichtgewond

BANGKOK:- Gisteren is er een appartement in de flat Din Daeng rond middernacht in vlammen opgegaan.  Er zijn geen ernstige verwondingen gemeld, terwijl de politie vermoedt dat de oorzaak van de brand een explosie van een gastank of de brandbom van de demonstrant was, aangezien er zich dagelijks demonstratiebijeenkomsten van de Thalu Gas-groep in het gebied voordoen.

De brand op de derde verdieping van Din Daeng-flat, kamer nr. 124 van gebouw 1 in de wijk Din Daeng in Bangkok, vond naar verluidt om middernacht plaats.  De flatbewoners zeiden dat ze twee keer een hard geluid hoorden voordat het vuur onmiddellijk vanuit de kamer ontbrandde.  De bewoners en enkele Thalu Gas-demonstranten in het gebied probeerden naar de plaats van de brand te rennen om de brand te blussen.  Kort na de melding konden de brandweerlieden het vuur doven.

Het vuur sloeg niet over naar de aangrenzende appartementen.  Twee vrijwillige agenten raakten lichtgewond door het inademen van rook tijdens de brandbestrijding.

De forensische brandweerafdeling doet in eerste instantie onderzoek naar de oorzaak van de brand.  Sommige getuigen vertelden de verslaggevers dat ze zagen dat de kwaadwillenden brandbommen gooiden, terwijl anderen zeiden dat het een ontploffing van een gastank was.

We moedigen toevoeging van uw reactie op deze content aan, maar kijken wel naar taalgebruik.

Informatie en bron
Illustraties: The Nation
Content: Olleke Bolleke in Bangkok
Bron: The Nation 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Leave the field below empty!