THAISE VROUW GEWOND GERAAKT OP DE MARKT VAN KIELDRECHT BIJ BEREIDEN VAN THAIS ETEN

0
383

~DE VLAM SLOEG IN DE PAN~

(Een plotselinge uitbarsting meemaken)


BEVEREN:- Op het Marktplein in Kieldrecht is de verkoopster van een Thaise eetstand vrijdagavond verbrand geraakt toen een vuurpotje omviel en een tafel in brand zette.

Op het Marktplein vonden zaterdagavond optredens en een kleine kermis plaats in het kader van Avondje Internationaal. Er waren ook een aantal eet- en drankstands aanwezig en er was aardig wat volk op de been.

Om onduidelijke reden viel een van de met brandgel gevulde vuurpotjes, die het eten warm moesten houden, om. Een kunststof tafel vatte meteen vuur.

In een poging om de vlammen te blussen liep de verkoopster, een vrouw van Thaise afkomst met de Nederlandse nationaliteit, tweedegraads brandwonden op aan de linkerarm.

Getuigen konden de vlammen snel blussen en een EHBO-team, dat op de festiviteit aanwezig was, diende het slachtoffer meteen de nodige zorgen toe. Een ziekenwagen kwam ter plaatse en bracht de vrouw naar het AZ-Nikolaas over voor verdere verzorging.

De brandweer kwam ter plaatse voor een controle en beveiligde het kraam dat door het voorval moest sluiten. Buiten de verkoopster raakte niemand anders gewond.

Foutje gezien? Mail mij, ik zal u dankbaar zijn.
Informatie en bron
Illustraties: Kristof Pieters
Content: Olleke Bolleke in België
Bron: HLN.be

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here