THAISE MAN GEËLEKTROCUTEERD BIJ OPHANGEN RECLAME BORD

0
146

~TEGEN DE STROOM OPROEIEN~

(Tegen de gangbare opinie in gaan)


BANGKOK:- Een Thaise werknemer die niet handig met elektriciteit kon omgaan is geëlektrocuteerd  toen hij een neon reclame bord aan het ophangen was in het district Klong Toey, zegt de politie.

Kriangkrai Praithuan, 24, uit Nakhon Phanom, overleed ter plaatse bij de Rama IV Road.

Hij had brandwonden in zin gezicht, op zijn armen en benen en viel 3 etages naar beneden op de straat.

Een andere medewerker, Natthanon Siraprapharat, 20, zei tegen de politie dat hij een ontploffing hoorde, en toen viel.

Foutje gezien? Mail mij, ik zal u dankbaar zijn.
Informatie en bron
Illustraties: The Nation
Content: B. Botje in Bangkok
Bron: The Nation