Home Featured RECEPTIONISTE GEËLEKTROCUTEERD IN BADKAMER

RECEPTIONISTE GEËLEKTROCUTEERD IN BADKAMER

0
RECEPTIONISTE GEËLEKTROCUTEERD IN BADKAMER

~EEN PECHVOGEL~

(iemand die steeds tegenslag heeft)


CHIANG MAI – Een zwaar verouderde waterverwarmer voor de douche is de oorzaak dat een receptionist in Chiang Mai om het leven is gekomen.

De politie werd gebeld om te kijken water met Taweechai Noikharn, 25, aan de hand was. Ze troffen hem dood aan onder de nog stromende douche. Hij had de douchekop nog in zijn hand. De politie trof brandwonden op zijn lichaam aan, en gaat uit van elektrocutie.

Bij inspectie bleek dat de waterverwarmer stokoud was. Ze hebben de eigenaar van het gebouw opdracht gegeven om alle waterverwarmers na te kijken en te vervangen indien nodig.

Taweechai kwam uit Sukhothai was receptionist in Mea Rim, en de kostwinner voor de familie. Hij moest voor zijn moeder zorgen. Zijn collega’s waren bezorgd waarom hij niet op het werk verscheen, en belden de politie. Die troffen een gesloten deur aan, en moesten zijn appartement betreden via een raampje.
In het Thaise nieuws wordt nadrukkelijk vermeld dat Taweechai 25 jaar is. Dat is “bejjaphaet”, en dan kunnen dramatische gevallen zich voordoen als je die leeftijd bereikt hebt.